Comeback Davida Copperfielda na slovenské obrazovky: Čo tento raz podľahne jeho trikom?

29. 05. 2019
comeback-davida-copperfielda-na-slovenske-obrazovky-co-tento-raz-podlahne-jeho-trikom

Bratislava 29. máj 2019 – David Copperfield, fenomén, o ktorom sme na Slovensku roky nepočuli, hlási comeback na naše televízne obrazovky. Najznámejší žijúci iluzionista však tentokrát poriadne prekvapil. Nie však ako vždy perfektne podareným trikom. Naopak, prvýkrát vo svojej kariére si pred kamerami vyskúšal, aké to je, keď niečo jeho trikom vôbec nepodľahne.

Kto si myslí, že David Copperfield svoju kariéru definitívne zavesil na klinec, je na omyle. Slávny mág, ktorý nechal zmiznúť Sochu slobody, Orient Express, dopravné lietadlo či svoju asistentku aj vo svojich 62 rokoch dodnes v americkom Las Vegas vypredáva jednu šou za druhou. Aj kúzelník takého kalibru, ako je Copperfield, však raz musí natrafiť na niečo, čo jeho trikom nepodľahne. Stalo sa tak len nedávno a všetko sa ukáže aj pred očami slovenských divákov. Najslávnejší mág sveta sa totiž pred kamerami rozhodol nechať zmiznúť pivo Gambrinus, no poriadne sa prerátal.
Nevydarenému kúzlu predchádzal odvážny krok pivovaru, ktorý si v rámci osláv 150.výročia na billboardoch či sociálnych sieťach dovolil tvrdiť, že na pivo Gambrinus sú Copperfieldove triky prikrátke. Reakcia kúzelníka na seba nenechala dlho čakať. Na tvrdenie pivovaru odpovedal samotný mág slovami „Well, well, well..“ (No, no, no..). Ako neskôr vysvitlo, pre iluzionistu to bola jednoznačne hodená rukavica.

Z pôvodného žartu sa tak vyvinula vážne mienená akcia, ktorá u fanúšikov Gambrinusu vzbudila zvedavosť a špekulácie o tom, či má ich obľúbený pivovar s iluzionistom nejaké plány. Napokon však pivovar svoj  kontakt s Copperfieldom priznal a dokonca prezradil ešte viac.

Sládok Pavel Zítek, ktorý bol v živote najďalej v Žatci po chmeľ, sa vybral priamo do Las Vegas, aby dokázal, že pivo Gambrinus žiadnym trikom nepodľahne. O niekoľko dní neskôr sa na sociálnej sieti pivovaru objavilo hlavné video, v ktorom Copperfield prijíma výzvu pivovaru a pred kamerami sa pokúsil nechať zmiznúť fľaškovú desiatku. Nič, čo by mága, ktorý pravidelne necháva pred zrakmi tisícov divákov miznúť predmety, osoby, budovy alebo celé mestá, malo rozhodiť. Nakoniec sa však potvrdilo, že na Gambrinus je Copperfieldova mágia prikrátka. Každý si tak doma môže vyskúšať, aké to je byť lepší ako samotný mág David Copperfied, ktorý na Gambrinus nestačil. Nezmizne totiž trikmi, ale len jedným spôsobom, a to tak, že ho vypijete. Pozorný divák si ale môže všimnúť, že v spote namiesto piva zmizne niečo úplne iné.

Diváci môžu celý neúspešný pokus Davida Copperfielda, ako nechať zmiznúť pivo Gambrinus, sledovať okrem sociálnych sietí pivovaru aj do polovice júla v televíznej reklame.

„Cieľom tejto kampane je ukázať, že na Gambrinus sa vždy budete môcť spoľahnúť, aj  v čase rýchleho vývoja a neustálych zmien, kedy nás médiá takmer každý deň strašia, čo nám kto vezme a čo v budúcnosti zmizne. My hovoríme, že na rozdiel od všetkých tých trendy výstrelkov dnešnej doby, sú veci a hodnoty, ktoré si my v Gambrinuse ani za 150 rokov len tak vziať nenecháme,“ hovorí Jakub Marek, senior brand manager pivovaru. „A kto iný by nám mohol pomôcť to demonštrovať, ako človek, ktorému sa podarilo nechať zmiznúť takmer čokoľvek," dodáva s úsmevom.