- Všetko
- Spoločnosť
- Pilsner Urquell
- Šariš
- Velkopopovický Kozel
- Gambrinus
- Radegast
- Birell
- Udržateľnosť a zodpovednosť
- Obchodné výsledky
Ochutené nealkoholické pivá Birell prichádzajú s tromi novinkami
17. 04. 2023Bratislava,17. apríla 2023 – Obľúbená značka nealkoholického piva Birell prichádza po úspešnom vlaňajšom roku na trh s novou limitovanou edíciou ochutených nealko radlerov. Ovocné pivá na báze Birellu Svetlého, ktoré sa pre mnohých stali alternatívou k sýteným limonádam, sú teraz k dispozícii aj s netradičnými príchuťami Mango & Citrón, Čučoriedka & Brusnica a Mandarínka & Yuzu.
Osviežujúce ochutené nápoje na báze nealkoholického piva sa medzi dospelými spotrebiteľmi na Slovensku tešia veľkej obľube – v roku 2022 boli na trhu treťou najväčšou kategóriou v rámci pivného segmentu. V letnej sezóne minulého roka bolo dokonca každé šieste predané pivo z kategórie ochutených nápojov na báze nealko piva. Veľký podiel na tom majú novinky rôznych príchutí, ktoré spotrebiteľov oslovujú.
Značka Birell, ktorá patrí dlhodobo medzi najpredávanejšie a najobľúbenejšie značky v rámci kategórie ochutených nealko pív, nadväzuje na úspech svojej minuloročnej edície a na trh uvádza nové nealkoholické radlery v limitovanej edícii – Mango & Citrón, Čučoriedka & Brusnica a Mandarínka & Yuzu. Všetky stoja na tradičnom základe najobľúbenejšieho nealkoholického piva na našom trhu Birell Svetlý, s výraznou chmeľovou arómou, ktorá radlerom dáva spolu s ovocnými šťavami bohatú chuť a šmrnc. Majú znížený obsah cukru a sú podobne, ako ostatné nápoje Birell, vyrobené bez použitia umelých sladidiel, farbív či konzervačných látok. Na trhu zostáva aj veľmi populárna príchuť Višňa & Černica, ktorá patrila medzi novinky práve v minulom roku.
„Limitovanou edíciou našich nealkoholických radlerov vychádzame v ústrety prianiam dospelých konzumentov, ktorí sa každý rok tešia, akými novinkami ich prekvapíme. Na svoje si prídu i milovníci nápojov so zníženým obsahom cukru. Naše šťavnaté radlery, dokonalé osvieženie a skúšanie nových príchutí k sebe jednoducho patria,“ hovorí Zuzana Tomková, Brand manažérka značky Birell. Nová limitovaná edícia Birellu je v predaji od marca a k dispozícii bude počas celého roka.
Záujem o ochutený nealko Birell dlhodobo rastie nielen pri plechovkách, ale aj pri čapovanom variante v podnikoch. Len od januára do júla minulého roka sa na Slovensku predalo o 13 % viac čapovaného Birellu Pomelo & Grep, než za celý rok 2021. V porovnaní s rovnakým obdobím v roku 2018 ide dokonca až o 25 %-né navýšenie. „Nealkoholické radlery sa pre mnohých dospelých konzumentov stávajú prvou voľbou, kedykoľvek si chcú dať osviežujúci nápoj s ovocnou príchuťou, teda nielen pri šoférovaní, výletoch či pri športe, ale aj ako nápoj k jedlu pri posedení s priateľmi v pohostinstve,“ uzatvára Zuzana Tomková.